Usluge

Usluge

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ("Narodne novine", br. NN 41/14, 110/15, 14/19 obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod i/ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u ovim poslovnim prostorijama te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
KNEŽEVI PARKOVI D.O.O. za komunalnu djelatnost
Glavna 82, 31309 KNEŽEVI VINOGRADI
ILI na adresu e-pošte:
info@knezevi-parkovi.hr

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom oblika najkasnije 15 dana od dana podnošenja primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vaše ime i prezime te kontakt adresu za dostavu odgovora.