Lažna predstavljanja u darivanjima na društvenim mrežama

Možda ste već i sami primijetili da darivanja na društvenim mrežama sve češće sa sobom povlače i lažna predstavljanja darivatelja.

Upravo se to dogodilo nama na zadnjem darivanju na Facebook-stranici našeg Sportsko-rekreacijskog centra Kneževi Vinogradi u kojem smo darivali dva puta po dvije ulaznice za noćno kupanje. Komentari onih koji su sudjelovali u darivanju bili su komentirani od strane profila koji na prvu izgleda isto kao onaj SRC-a Kneževi Vinogradi, ali, ukoliko se na njega klikne vrlo je jasno da nije.

Komentari su sadržavali čestitku za osvojeno darivanje, kao i link na koji je bilo potrebno kliknuti. Mi na njega nismo klikali, ali ste nam vi rekli da se iza njega krila nekakva registracija, kao i uplata određene svote novaca.

Molimo vas da s ovakvim komentarima budete pažljivi.

U ovoj konkretnoj situaciji prva stvar koja je bila sumnjiva je što je tih komentara bilo na desetke, a mi smo jasno naglasili da biramo dva dobitnika. Drugo, mi vas nikad nećemo tražiti da klikate na nekakav link, registrirate se i plaćate bilo kakvu svotu novaca.

Dobitnike biramo slučajnim odabirom. Iste obavijestimo javno u komentarima (sa prigodnim screen shotom kao dokazom) i privatno u inboks. I to onako ljudski. Nikakvom generiranom porukom.

Ako primijetite neki sumnjiv komentar, prvo provjerite tko ga je napisao, nemojte ostavljati bilo kakve svoje privatne podatke i nemojte uplaćivati nikakve novce i svakako nam dojavite kako bismo mogli reagirati, ukoliko već sami nismo skužili što se događa.

Sve ovo, jasno, odnosi se i na Facebook-stranice Svečane sale Iris i Restorana Panon.